خانومِ راننده هستم ^ _ ^

خرید بک لینک
خب من این روزا واقعا اینستا بیشتر هستم اما بازم گفتم ثبت کنم که از ۴ تا ۷ عید سفر بودیم: مازندران روز اول۴ فروردینتو راه ترافیک اول خوب خوراکی ساعدی نیا شب خسته خونه مزگان قرمه سبزی نم نم بارون شب خوبروز دو آلیاین دریاچهناهار جوجهعصر بازار املروز سهدریا محمود آباد بازار خرید اووکادو و لواشک اینا مربا بهار نارنحتاهار ماهیشب آش آوردنبارون نم نم قدم زدن بیرونهر شب صدا بارونروز چهاربرگشتناکبر جوجه صبحانه نیمرو و نون عالی سوهان و اسپرسو و توییست خوبشکلات باز کردن ننه یواشکی تو گوشم آروم انتقاد میکرد :)پرتقال ها بازم کلی چیزا بود اما همین قدر رو مینویسم دیگه. خوش گذشت و خوب بود. اما خستگی هم داشت. *چقدر امسال پر برکت بود. کلی پول اضافه آوردم طبق برنامه البته چون تو سفر زیاد خرید نکردم. خوراکی جدید گرفتم رب ازگیل و دلال و اینا سوهان ساعدی و نمیدونم مربای بهار نارنج اما لباس نه. کلوچه اینا هم خریدم. بعد کلی کتاب دارم هم کاغذی هم الکترونیکی طاقچه هم هدیه داده. باز خریدای لازم رو آنلاین امروز انجام دادم و پول اضافه اومد و تصمیم گرفتم امسال لباس کمتر بخرم برحسب نیاز فقط. امیدوارم امسال سالی باشه که کتابم چاپ میشه و عالی پیش میره و نویسنده تمام وقت میشم به علاوه بلاگر کتاب  خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: دوشنبه 20 فروردين 1403 ساعت: 15:25

صفحه بندی